MĚSÍČNÍK O UMĚNÍ, ARCHITEKTUŘE, DESIGNU A STAROŽITNOSTECH

přihlášení

2007 září

Grafika, která prodává

Knihy, noviny a časopisy, firemní tiskoviny, výroční zprávy, propagační letáky a katalogy, obaly, plakáty a billboardy ovlivňují náš život více, než jsme mnohdy ochotni připustit. Kvalitu jejich provedení sice vnímáme často jen podvědomě, přece bereme mnohem raději do rukou hezkou, dobře graficky upravenou publikaci, kupujeme výrobky, které nás zaujmou pěkným vtipným obalem, a obracíme se na firmy, jejichž firemní kultura svědčí o profesionálním přístupu. Jak velké procento z celkového počtu všech prací však tvoří ty, které lze považovat za kvalitní, kultivované, nápadité? Nejsou v dnešní době v převaze spíše reprezentanti oné druhé roviny, v níž vládne kýč, nevkus, formální přebujelost a násilná přehnanost?



Uzavřený článek / Přihlašte se




Vážený uživateli, přístup k tomuto článku je umožněn
pouze předplatitelům časopisu Art+Antiques.
Přihlašovací údaje jsou zasílány společně s předplatitelskou ARTcard.