MĚSÍČNÍK O UMĚNÍ, ARCHITEKTUŘE, DESIGNU A STAROŽITNOSTECH

přihlášení

2012 květen

Výstava jako produkt

Rembrandt & Co. z pohledu marketingu / Marketingový tah, jedno velké PR, Gambrinus Rembrandt, úklid depozitáře… Málokdy se stane, aby pět let připravovaná výstava byla v médiích označena za podvod na návštěvnících. Tuto reakci však nelze přejít jen žehráním na nedostatek financí a automatickým přitakáním snaze nalákat veřejnost na slavné jméno. Co přesně je z pohledu marketingové komunikace a PR na výstavě Rembrandt & Co. špatně a jak by měl vypadat vztah korporátních mecenášů a veřejných institucí?



Uzavřený článek / Přihlašte se




Vážený uživateli, přístup k tomuto článku je umožněn
pouze předplatitelům časopisu Art+Antiques.
Přihlašovací údaje jsou zasílány společně s předplatitelskou ARTcard.